Tuesday, August 9, 2011

Thank You Allah

Alhamdulillah. Thank you Allah for all the blessings & rezki given to us. Hopefully we will be able to obey & fulfil all the amalan wajib to show our gratitude to you. Today is the 9th day of Ramadhan & my first time puasa as a wife. *WIFE*..hihi..still cant believe that we already married..2 months & 5days..still fresh & inai pun still xilang lagi..we are still adapting to masing2 punye perangai..mmg kne byk bsabar & kadang2 ego kne turun mase awal2 kawen ni sbb kalu xsabar mmg cepat gunung api nak meletus..hey!its d truth..im talking from experience..but well, cite dlm umah biar stay dlm rumah je hokaay..
but d good thing is hubby sgt la membantu I buat keje rumah..i masak die gosok baju, I basuh baju (pkai machine je :p) die jemur baju, I buat air milo/kordial die amek air putih kat RO machine dpn umah, I tgok tv die buang sampah..eh?knape cam laki aku plak yg byk buat keje ni?hahaha..well I think the duties are not fix, whoever available die yg buat..so far husband sgt btolak-ansur, hopefully this will stay..Amin
Thank you Allah for lending him to me in this world..Alhamdulillah

No comments:

Post a Comment